Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 I det ene brystet har jeg en kul på str med en liten ert. Det er ikke spesielt vondt, men lurer på hva det kan være? Tenkte først på melkekjertel, men har holdt på å massert på den, trodde kansje det skulle forsvinne da?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det er sannsynlig en melkekjertel. Ikke alltid de går bort selv om du masserer. Jeg oppdaget en slik selv på str med en ert da gullet var rundt 6 mnd. Gikk til legen som sa det var en melkekjertel. Noen mnd senere var den fremdeles der (ammet ennå). Da bad jeg om henvisning til mammografi som jeg tok sammen med ultralyd av brystet. Det var heldigvis rett at det var en vanlig melkekjertel som hadde knytt seg litt. Den er der ennå, men noe mindre, selv om jeg sluttet å amme for 4 mnd siden. Men nå vet jeg at det ikke er noe farlig. Det er nok helt sikkert en melkekjertel. Det er visst ganske vanlig. Men er du veldig urolig; gjør som meg og gå til legen og få en henvisning til mammografi/ultralyd. Det gikk kjapt og helt smertefritt unna. Lykke til og klem.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Skal til legen om et par uker, så da får jeg be om henvisning, så jeg slipper å fundere mer:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg ville ha dratt til lege med engang, og krevd henvisning til mammeografi snarest. Ventetida kan nemlig være litt lang. Håper det ikke er noe farlig, men det er nettopp sånne erte-klumper en skal være VELDIG obs på, og det er jo mye bedre å være føre var ang de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå