Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 bruker dere truse/boxer på dem da?eller bare buksa rett over bleia?
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg bruker truser på deg. Føler de er så halvferdig kledd hvis ikke:)
Mille** Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Bukser rett over bleia. Syns bleia er klumpete nok om jeg ikke i tillegg skal ha truse på over den. )
lego Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Tar bare buksa over jeg. Bruker up&go bleiene da... Ser ikke behovet med truse/boxer riktig ennå.
TurangaLeela Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 bruker up&go nå, har ikke brukt body på en stund, da har jeg bukse og t shirt rett over up &go'en. Går helt fint det.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Eg har hatt truser eller brillebukser om eg har hatt kjole på uten strømpis under...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå