Gå til innhold

hvis dere ikke bruker body,


Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere truse/boxer på dem da?eller bare buksa rett over bleia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker truser på deg. Føler de er så halvferdig kledd hvis ikke:)

Skrevet

Bukser rett over bleia. Syns bleia er klumpete nok om jeg ikke i

tillegg skal ha truse på over den. :o)

Skrevet

Haha på deg..mener de;)

Skrevet

Tar bare buksa over jeg.

Bruker up&go bleiene da... Ser ikke behovet med truse/boxer riktig ennå.

Skrevet

bruker up&go nå, har ikke brukt body på en stund, da har jeg bukse og t shirt rett over up &go'en. Går helt fint det.

Skrevet

Eg har hatt truser eller brillebukser om eg har hatt kjole på uten strømpis under...

Skrevet

eller var det på DEM du mente hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...