oo00oo Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvorfor kan man ikke spise reker når man ammer? Pga at baby kan få allergi eller magevondt??? Hvis man først spiser reker er det bedre å begrense seg til litt eller kan man spise så mye man vil når man først har begynnt??? Blir kjempe glad for raskt svar
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Dersom barnet ikke reagerer så hogg innpå! Reker er riktignok et allergen så det er nok lurt å ikke spise en kilo om dagen;) Har aldri hørt at de kan få magevondt av det.
Kose-KU Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Spurte helsesøster om det i dag faktisk. Du kan spise det, men enkelte babyer kan få vondt i magen. Du må prøve deg fram for å vite om det gjelder din baby. Prøv litt forsiktig, ikke spis for mye.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg spiste 6 reker en kveld, og jenta vår fikk vondt i magen av det!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Man kan spise reker,jeg har spist masse reker og lille gutt har ikke reagert på det.Spis og kos deg du.
nutri Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 jeg leste nettopp at det ikke er hold i at det kan gi barnet allergi, men det kan gi annen smak på melken, som barnet kanskje ikke liker. Har selv spist reker og merket ingen endring på ungen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå