Gå til innhold

Noen som vil ha liten bil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kjenner noen som vil kjøpe en liten bil? Skal nemlig selge min lille elskede Toyota Corolla, en nusselig 3 dørs grå bil. 98-modell, 1,6 ltr. Den er veldig snill, og passer for noen som nettopp har tatt lappen, eller bomgirer mye. Bruker fint lite med bensin. Tar rundkjøringer i 20 km i timen på 4 gir uten å stoppe og sånt. Den trenger mye kjærlighet, men er snill som et lam og genial å lukeparkere med. Pris: 72 000,-

 

Ligger ute på Finn.no, men jeg husker ikke koden, og gubben sover. Kan prøve å finne den igjen på nett og legge ut senere.

 

Anyone? :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah! Gudbedre, så fint at noen har oversikt her!!! Hahaha, klarer ikke å finne min egen bil på nett engang... Ojoj, er litt sliten i dag ja! Thank you!

Skrevet

Hehe, bare den 98-modellen som kosta 72000 vet du så det var ikke vanskelig å finne den :-)

 

Lykke til med salget!

Skrevet

*dytte*

 

Er litt smådesperat etter å få solgt... :-S

Skrevet

Legg bilen ut på autodb.no. Det er gratis og du kan legge inn inntil 6 bilder tror jeg. Det er den mest brukte siden for bilsalg i norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...