Adalis Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er ikke mer enn 21, og har ett barn. Har en grusom mage nå, med "lomme" og masse strekkmerker... Ønsker oss flere barn, prøver nå på nr to. Ønsker oss tilsammen 4-5 barn.... Har så lyst til å fikse på magen, jeg tør ikke gå i vanlig singlet engang, fordi alt buler ut og klumper seg... Det er ikke kun løsskinn, men også noen fettvalker jeg ikke klarer å få bort selv om jeg går ned i vekt. Når jeg går ned i vekt, blir lommen større, så det hjelper jo forsåvidt ikke... Sliter med å finne klær, pga liten rumpe, og stor rundt magen/livet pga hengemagen... Hva skjer med magen om man tar bukplastikk og så blir gravid igjen?? Må man "love" legen at man ikke ønsker flere barn? Hvor strengt er dette?? Noen som kan fortelle meg litt??? Gruer meg allerede til neste sommer, da vesla her antakelig vil på stranden osv... Har aldri dratt på babysvømming eller noe, ligger ikke engang og soler meg hjemme. Hva kan jeg gjøre? Hvor mye koster det om man må betale selv?? Det går vel ikke å få innvilget om man egentlig vil ha flere barn? Jeg tenkte på etter neste, da det blir noen års pause da... Og, hvordan ta opp dette med legen??? Har også en venninne som fikk dette, og med henne tok de også fettsuging, fordi hun hadde magefett som aldri går bort. Hun fikk det innvilget, og slapp å betale noe... Er så redd jeg blir seende slik ut resten av livet! Kan jo aldri bli med på stranden, elelr i diverse badeland eller noe...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 En kollega av meg har tatt mageplastikk,og det var visst ikke å anbefale at hun ble gravid igjen.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hva med å skaffe et (mykt) korsett til å ha under klærne...hadde det hjulpet? Kan jo også ha det under en badedrakt slik at du får dratt på badeland og stranda-
Nit@™ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg har tatt mageplastikk, og kirurgen anbefalte ikke flere svangerskap etterpå. Du kan få tilbake "hengemagen" etterpå, og du kan få et bredt stygt arr fordi huden tøyes og arrvevet kan gi seg. Men magen din kan også bli like fin etterpå. Det er en risiko du må ta i så fall. De fleste slike operasjoner dekkes pga somatiske plager. Kløe/svie/sopp eller at huden sprekker opp i folden. Har du noen av de plagene skal du ha det dekket vi RTV iflg kirurgen som opererte meg. http://www.plastikkirurgi.no/Default.aspx?ViewID=1210&ForumID=15 Her er forum for bukplastikk. Der kan du spørre kirurg også, men det tar litt tid før du får svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå