RajaPia Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Oppførselen her inne tyder på at mange som svarer på innlegg ikke har passert fjortisstadiet. Eller er dere faktisk voksne mødre.....?
Gjest ->>- Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Syvogtyve. Enn De? Om du forsøker å reformere kranglesiden tror jeg du vil ha omtrent samme suksess som våre amerikanske venner i Irak.
RajaPia Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Har nok liten tro på noen reformsuksess her inne ja... ) Og om ikke fjortisstadiet gjelder noen konkret alder , så varer vel ikke det langt over tenårene... )
Ikkelektuell Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Er faktisk akkurat like gammel her inne som jeg er alle andre steder. Merkelig hva folk kan finne på å spørre om!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Ja særlig jeab.. så deg på blink og der prøvde du å lyve på deg blondt hår og at du er 15... så ikke ta den tonen..!!! *grr*
Ikkelektuell Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Sier du, Ultemecia? Eller skal jeg kanskje si...Hornyboy39!? Ho ho...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 forresten var det HornyBoi39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå