Gå til innhold

Hvor gamle er dere her inne??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppførselen her inne tyder på at mange som svarer på innlegg ikke har passert fjortisstadiet.

 

Eller er dere faktisk voksne mødre.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syvogtyve. Enn De?

 

Om du forsøker å reformere kranglesiden tror jeg du vil ha omtrent samme suksess som våre amerikanske venner i Irak.

Skrevet

Har fjortisstadiet noe med alder å gjøre?

Skrevet

Har nok liten tro på noen reformsuksess her inne ja... :o)

 

Og om ikke fjortisstadiet gjelder noen konkret alder , så varer vel ikke det langt over tenårene... :o)

Skrevet

Er faktisk akkurat like gammel her inne som jeg er alle andre steder. Merkelig hva folk kan finne på å spørre om!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Ja særlig jeab.. så deg på blink og der prøvde du å lyve på deg blondt hår og at du er 15... så ikke ta den tonen..!!! *grr*

Skrevet

Sier du, Ultemecia? Eller skal jeg kanskje si...Hornyboy39!? Ho ho...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Busted :o(((

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

forresten var det HornyBoi39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...