Gå til innhold

Buhu...jeg griner så tårene spruter.. se på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars familie! Blir så utrolig lei meg på deres vegne... Hvem kan gjøre noe sånt mot en baby?!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva sjedde med han da?? fikk ikke helt med meg det??

Skrevet

Helt grufullt! håper virkelig alt går bra med han til slutt...

Skrevet

vet ikke om det har skjedd noe enda, tror han er i koma enda... blir jo helt satt ut her jeg sitter alene med magen i været:-( Huff, jeg vet ikk hva jeg hadde gjort om noen hadde gjort dette mot et av mine barn...

Skrevet

ja var det jeg lurte på,hva de hadde hjort med han?? var det noen de kjente som hadde skada han?

Skrevet

vero: Shaking baby syndrome..:(

Skrevet

Står i beskrivelsen i alle fall.. "Her ser du hva som skjer om noen rister en baby"

Skrevet

barnevakten hans hadde rista han så hardt at han fikk shaken baby syndrom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 å nu ligg han i koma å hjernen krymper................såg flere av filmene om han der det sto.......................

mora håpe han skal våkne helt men prognosen e dårlig!!!!!!!! fy faen altså....blir helt skremt over hva folk kan gjøre..riste en unge nesten te døde.......................... :(

Skrevet

å herregud da må personen ha rista kraftig...!!folk er faen syke i hue vettu!

Skrevet

Det var dagmammaen som hadde rista han, og da mammaen kom for å hente han så hun at noe var galt... De dro til s.huset i full fart og det viste seg at han var bevistløs!!! Han har ligget i koma siden 9.mai... Har ikke sett noen oppdatering så vet ikke om han har våknet:-( men jeg sender iallefall en bønn til høyere makter om at han må våkne... Om den blir hørt eller ikke vet jeg ikke, men det skader iallefall ikke:-/

Skrevet

helt forferdelig.. leste faktisk også om det ang. kolikkbabyer i foreldre og barn her om dagen.. foreldre som har barn med kolikk og blir helt utslitte, de går å rister og rister ungen for å få den til å slutte å gråte også går det galt.. men da skal man vel riste temmelig hardt.. huff.. det er jo misshandling..

Skrevet

fy fy fy faen... det er helt sykt at folk gjør noe sånt. herregud menneske, når du begynner å bli sinna på babyen så SKAFF HJELP da! en nabo eller hvem som helst, men ikke rist babyen!!!!!!!

Skrevet

jeg veit.. ble helt satt ut når jeg leste det.. de små uskyldige vesnene som ikke greier å si i fra på noen annen måte enn å gråte.. blir kvalm jeg.

Skrevet

Den klarte jeg ikke å se på....måtte bare avslutte når jeg skjønte hvor det bar...

Skrevet

herreguuud så fælt..

jeg skal aldri leke ride ride ranke med marcus mer...

fy faen...

Skrevet

Ååå, så fælt. Tårene triller her og...

Skrevet

Han har forresten store hjerneskader, har laget inntil nå bare klynkelyder, begynt å gråte som et barn nå, beveger seg litt.... altså på bedringens vei. Men blir nok aldri 100%. Må nok leve med hjelp resten av livet... blir så forbanna når jeg leser/hører om slikt.... !!! evig pinsel og tatovering i panna for barnemordere, mishandlere og pedofile...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...