ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Stakkars familie! Blir så utrolig lei meg på deres vegne... Hvem kan gjøre noe sånt mot en baby?!!!
vero:o) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 hva sjedde med han da?? fikk ikke helt med meg det??
Beama Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Helt grufullt! håper virkelig alt går bra med han til slutt...
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 vet ikke om det har skjedd noe enda, tror han er i koma enda... blir jo helt satt ut her jeg sitter alene med magen i været:-( Huff, jeg vet ikk hva jeg hadde gjort om noen hadde gjort dette mot et av mine barn...
vero:o) Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 ja var det jeg lurte på,hva de hadde hjort med han?? var det noen de kjente som hadde skada han?
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Står i beskrivelsen i alle fall.. "Her ser du hva som skjer om noen rister en baby"
mamman te JM og M Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 barnevakten hans hadde rista han så hardt at han fikk shaken baby syndrom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 å nu ligg han i koma å hjernen krymper................såg flere av filmene om han der det sto....................... mora håpe han skal våkne helt men prognosen e dårlig!!!!!!!! fy faen altså....blir helt skremt over hva folk kan gjøre..riste en unge nesten te døde..........................
vero:o) Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 å herregud da må personen ha rista kraftig...!!folk er faen syke i hue vettu!
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2007 Det var dagmammaen som hadde rista han, og da mammaen kom for å hente han så hun at noe var galt... De dro til s.huset i full fart og det viste seg at han var bevistløs!!! Han har ligget i koma siden 9.mai... Har ikke sett noen oppdatering så vet ikke om han har våknet:-( men jeg sender iallefall en bønn til høyere makter om at han må våkne... Om den blir hørt eller ikke vet jeg ikke, men det skader iallefall ikke:-/
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 helt forferdelig.. leste faktisk også om det ang. kolikkbabyer i foreldre og barn her om dagen.. foreldre som har barn med kolikk og blir helt utslitte, de går å rister og rister ungen for å få den til å slutte å gråte også går det galt.. men da skal man vel riste temmelig hardt.. huff.. det er jo misshandling..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 fy fy fy faen... det er helt sykt at folk gjør noe sånt. herregud menneske, når du begynner å bli sinna på babyen så SKAFF HJELP da! en nabo eller hvem som helst, men ikke rist babyen!!!!!!!
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 jeg veit.. ble helt satt ut når jeg leste det.. de små uskyldige vesnene som ikke greier å si i fra på noen annen måte enn å gråte.. blir kvalm jeg.
kaur *har født!* Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Den klarte jeg ikke å se på....måtte bare avslutte når jeg skjønte hvor det bar...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 herreguuud så fælt.. jeg skal aldri leke ride ride ranke med marcus mer... fy faen...
Fruen i huset Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Ååå, så fælt. Tårene triller her og...
Nordlyspar♥ Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 Han kom hjem for ikke så lenge siden, men er tilbake på sykehuset. Han har vist en infeksjon av et slag... Du kan lese mer på morens egen side på Myspace http://www.myspace.com/kristyreynolds
Nordlyspar♥ Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Han har forresten store hjerneskader, har laget inntil nå bare klynkelyder, begynt å gråte som et barn nå, beveger seg litt.... altså på bedringens vei. Men blir nok aldri 100%. Må nok leve med hjelp resten av livet... blir så forbanna når jeg leser/hører om slikt.... !!! evig pinsel og tatovering i panna for barnemordere, mishandlere og pedofile...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå