helenis + E-07 & D-09 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 På kvelden blir magen min skikkelig oppblåst og hard, og det vet jeg er normalt.. Men jeg får også noen sånne krampelignende smerter nede i lysken.. Det er ikke veldig vondt, men det kjennes ut som om jeg får hold på en måte.. ganske ubehagelig. Er dette også normalt? Noen andre som merker det samme? Er forresten 21+2 i dag..
mylittlecat Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Ja, høres normalt ut det og ) Det er vel disse båndene (står helt stille på hva de heter) som strekkes. Jeg kjenner det spesielt godt hvis jeg ligger nede og skal reise meg opp, da kan jeg få akkurat som en slags krampe!
Amanda- Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 ja livmors ligamentene eller noe sann i den durr.. det er liv moren som strekker seg.. tro meg veldig normalt.. får det ofte.. spess vist eg snur meg fort reiser meg fort... ja.. hehe.. uff.. vondt ja...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Takk for svar jenter =) Og godt å se at det tydeligvis er noe som er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå