Gå til innhold

Skikkelig ubehagelig...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

På kvelden blir magen min skikkelig oppblåst og hard, og det vet jeg er normalt..

Men jeg får også noen sånne krampelignende smerter nede i lysken.. Det er ikke veldig vondt, men det kjennes ut som om jeg får hold på en måte.. ganske ubehagelig.

Er dette også normalt? Noen andre som merker det samme?

 

Er forresten 21+2 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, høres normalt ut det og :o) Det er vel disse båndene (står helt stille på hva de heter) som strekkes. Jeg kjenner det spesielt godt hvis jeg ligger nede og skal reise meg opp, da kan jeg få akkurat som en slags krampe!

Skrevet

ja livmors ligamentene eller noe sann i den durr.. det er liv moren som strekker seg.. tro meg veldig normalt.. får det ofte.. spess vist eg snur meg fort reiser meg fort... ja.. hehe.. uff.. vondt ja...

Skrevet

Takk for svar jenter =)

Og godt å se at det tydeligvis er noe som er helt normalt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...