cherry coke Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Får helt frysninger av den...synes den er ekkel og får skikkelig skrekk-film assosiasjoner! Noen som vet hvem som har laget den??
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hehe, den hørte jeg også nettopp, og får en creapy følelse av å høre den hehe... gusjen sang ja!
Monajenten Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Aner ikke hvem som har laget den, men skulle gjerne visst jeg også. Syns den er nydelig. Utrolig spesiell, og det er like merkelig hver gang jeg ser den og "husker på nytt" at det bare er reklame for Robinson liksom.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Me too!!!! Og typen presterer å si at han synes den er fin....! :s
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Imogen Heap - Hide & seek. Kan legge den ut på hjemmesiden min om dere vil ha den...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Har det kommet opp når robinson skal starte da?
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Imogen Heap er en av mine favorittartister, og hide & seek er fantastisk! dessuten er den finere om man ikke bare hører det utdraget i reklamen.....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Åååååå...den sangen er så jævlig!!! Takk og pris at jeg er på besøk hos mamma nå som ikke har tv3 slik at jeg slipper å finne fram fjernkontrollen hver gang det er reklame!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå