RajaPia Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvorfor tyr de fleste av dere som er frekkest / styggest i kjeften mot andre til anonymknappe!?!?!?!?! Utrolig pysete og simoelt. Om dere er så perfekte selv , burde dere i allefall ha ryggrad nok til å stå fram med nick i allefall!! Dere Er Helt utrolige!!!! (
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 ALLE har en eller annen gang brukt anonymknappen. Ikke noe vitsi å nekte på det engang!!
Gjest ->>- Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Heh. Det liker de å tro de som forer kidsa med godterier, kjører dem usikra i bilen og ignorerer å oppdra dem også. At alle andre gjør det, så da er det greit.
RajaPia Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Nei , sa ikke de var perfekte , men de som slenger usakelig dritt mot folk og samtidig trykker på anonymknappen må jo synes de er det selv... Eller kanskje bare er pysete.. Lurer bare egentlig.. Noen legger sikkert inn innlegg bare for å provosere , men mye her inne er lite hyggelig. Mener ikke alle anonyme selvsagt. Eneste gangen jeg bruker anonymknappen, som jeg kan huske i allefall, er når jeg er med på diverse hemmelig venn runder.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 For en jævla idiot hi er!! Faens kuksugende mongodritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå