Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Sliter med å sove for tiden, ligger våken om natten og, sovner sånn hipps om haps ut på morgenkvisten. I dag våknet jeg ca kl 11. Hadde en følelse av å være ”full”(nei, jeg har ikke rørt alkohol) slet med å stå på bena, var svimmel, ringte mannen min og pratet litt med han. la meg ned igjen på sengen og svimte videre, fikk migrene, så jeg har lagt i sengen i nesten hele dag. Da mannen min kom hjem sa han at han var litt bekymret for meg når vi sakket i telefonen tideligere, han syntes jeg hørte litt ”bortreist ut!” Jeg følte meg helt fin etterpå. Har tenk at det gjerne har en sammenheng med at jeg sover veldig lite for tiden. Er 4 dager på overtid, bør jeg bekymre meg over denne ”fulle” følelsen jeg hadde i dag?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 er du fire dager på overtid etter termin dato, eller 14 dager etter termindato? Jeg ville ringt legen..
Cybermom♥ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ville definitivt ringt legen. Dette kan være svangerskapsforgiftning, og det kan være farlig både for deg og babyen hvis det går for langt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Kontakt føden ja! Dette kan være svangerskapsforgiftning eller f.eks. lavt blodtrykk og mangel på jern, og det er greit å få sjekka dette snarest mulig. Selv sliter jeg også med å sove, og har lavt blodtrykk og lite jern, og er også sånn svimmel...noen ganger er jeg også litt bortreist. Prøv å sov uansett når på døgnet det er...er ikke så viktig å holde en normal døgnrytme nå.
Sweet tooth Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg er en dag over termindato, og sover også i rykk og napp for tiden, og kan også kjenne meg svimete/småfull innimellom- men det blir bedre når jeg får tatt en liten lur igjen. Jeg har ingen tegn på svangerskapsforgiftning, så for mitt tilfelle regner jeg med at det skyldes blodtrykk eller at jeg er sliten- men vet ikke- har lurt på det samme selv. Ubehagelig er det uansett. Ta det opp med jormor/lege ved neste kontroll, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå