Guttemamman:-) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Junior har spydd ut hele setet, så jeg tenkte å ta av trekket og vaske det. Men får det ikke helt løst pga selene. Noen som vet hvordan jeg gjør det?
Mille** Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Snupp har gjort det samme i sitt sete, mannen min som tok av trekket. Han husker det var vanskelig med de selene, men han fikk det til til slutt. Han husker bare ikke hvordan. ;o) Så ikke gi opp. )
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Lurer på om du må løsne selene bak på stolen på festene over skuldrene....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Du løsner selene i sittedelen på setet. Det er to hemper som selene sitter fast i, de må løsnes for å få tatt av trekket. Selene sitter fremdeles fast i seteryggen når du tar dem løs fra sittedelen, og sånn skal det være )
Guttemamman:-) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 snur jeg stolen opp/ned for å løsne de hempene da eller?Må ha ting inn med teskje jeg sjø he he
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Nei. Du løsner dem "ovenfra". Det er "hull" i setetrekket der hvor selene forsvinner ned i stolens sittedel. Du må lirke litt nedi der, så får du løsnet dem )
Guttemamman:-) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 Ok da skal jeg prøve.Takk for svar!!
Sololight Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Selene er tredd innpå en "jerndings" bak på stolen, du trer dem bare av der:-) Gjorde det selv her for et par timer siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå