Gå til innhold

Sukk...bare lei folk i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som er borte mesteparten av ret og ikke mange som kan passe gullet på 19 mnd og har litt av en kabal som skal opp for å kunne treffe folk. De fleste vennen mine er forståelsesfulle og kjører LANGT for å treffe meg og kommer til meg slik at vi kan treffes. Men ei slengte mot meg i dag når jeg sa at kanskje det var lettere om hun kom til meg at om det var synd på meg at mannen min var borte så måtte jeg ta det opp med mannen min... Hallo? Prøvde bare si at kabalen og logistikken var litt vanskelig for meg.... Sukk. Sa at jeg ikke hadde tid eller tolmodighet med slike uttalelser... Vil heller bruke tid og energi på de som iikke slenger ut slike ting.... Hallo. Har hun en dårlig dag eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ret = året.. hehehehehe ikke lett med rettskriving når man er engasjert:)

Skrevet

Noen er generelt bare korttenkte.....

En dag ho sliter med kabalen så får du hinte tilbake til samtalen deres... Da får ho nok en feit kamel å svelge, for det er ikke lett å få organisert ting når man har små barn....

Det har jeg fått erfare, og småttingen er bare 3 uker... :P

Skrevet

Vet at du trenger forståelse i dag, men jeg må si jeg skjønner hun venninnen din litt.

Sjøl er jeg aleine med datteren min, og har bestemt meg for at livet mitt skal gå så tilnærmet normalt som mulig likevel.

Om jeg skal til en venninne en kveld, ja så tar jeg ungen med. Hun får sove i vognen, eller være våken om hun ikke sovner. Det har gått kjempefint alltid, men jeg er så heldig at jeg har fått en datter som er utrolig bedagelig anlagt og er stort sett fornøyd så lenge hun er der mammaen er. Og så er hun litt yngre enn din da.

Tror det er lett å legge begrensninger for seg selv når man er aleine med barn, men jeg vet sjøl at jeg blir litt oppgitt hvis et vennskap er på en måte enveis over lengre tid.

Skrevet

Alle sier noe som sårer og skuffer andre i blant. Hvis du tar deg nær av det vil jeg tro at du er sliten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...