Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har vært i dag, og babyen har sovet masse, og spist lite. er dette vanlig? andre.. lurer på om jeg skal vekke henne for å få pupp? snart 4 timer siden sist måltid, normalen hennes har vært 2-2,5timer mellom hvert måltid de siste ukene..
Diva Muffin Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Min sov masse dagen hun fikk, og dagen etterpå.. Tror det skal være helt normalt.
bodøjente Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Helt normalt! Min sov masse, fikk feber og var utilpass.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 skal jeg vekke henne,? eller skal jeg bare pumpe meg? verker i brystene...
¤ my precious ¤ Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Poden min sov også masse samme dag og dagen etter vaksinene....Jeg pumpet meg og ga han det han ville ha da han våknet, da spiste han mer enn han pleier.... Hun våkner nok når hun er sulten :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 La henne sove til hun vokner og pumpe hvis du må. Dette er helt vanlig!:-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 ok, takker for svar... 'da tror jeg jeg går opp og pumper meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå