Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Stakar lita! *sukk* Hvis hun fortsatt har feber i morgen bør jeg ringe legen? Hun er i relativt i fin form, utenom når feberen er på det høyeste. Spiser omtrent INGNETING (er eil lita på ett og ett halvt år var 9120 på 15 mndr kontroll) Men drikker og får i seg veske. Men blir så bekymra for det:( Hadde kraftig lungebtennelse for 4 mndr si ca.
Mille** Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Har hun andre symptomer enn feber? Kjempebra at hun drikker, prøv å variere hva hun får, gjerne noe med salt og sukker i. Ville ringt legen i morgen for en sjekk hvis hun fortsatt har feber. God bedring til jenta di, ikke kjekt når de små er syke nei.
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Nei, ser ingenting. Ikke tenenr eller noe. Hmm..hadde jeg vist en årsak så hadde det beroliget meg litt tror jeg. Men kan jo "Bare" være ett virus!?! Nei det er ikke noe gøy:( Takk for det:) Vi får nok ta en tur til legen hvis hun ikke blir bedre tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå