Nummer tre <3 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 noen her inne som har den? vil gjerne ha positive og negative sider og hvis dere evt kunne bytta til en annen, hvilken skulle det blitt?
På`an igjen...har født... Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har, og et positive er at den er veldig stødig og føles trygg, men synes den er veldg tung og bære inn i bilen og den tar mye plass, synes også bagen er smal og jenta mi på 3mnd er nesten for stor for bagen.
gutt05&jente09 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 bagen er smal, men lang og litt for tung. selve vogna er tung og løfte, men syns det er en veldig pen vogn. hvis jeg skulle valgt om igjen ville jeg valgt simo dou og en lettere sposrtsvogn.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Er veldig grei den. Bruker den kun som sovevogn på terrassen og inne i hovedetasjen. Har hatt den med (når snuppa sover i den fra før) for å hente posten, og den er ikke særlig fantastisk å trill, en stor tung vogn i forhold til de anre vognene vi har. Slå den sammen og ta med i bil er også tungvint. Fordelen er at det er god plass i den. Hadde nok ikke kjøpt den som eneste vogn, ikke mange som velger å bruke sportsdelen i alle fall, men kjøper seg ny etter 6 mnd.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Teutonia mistral anbefaler jeg, kan sammenlignes litt med simokombi, men er mindre og lettere. Kjappere å slå sammen, mindre og bedre å trille. Men har de samme godene som simovogna, pluss vendbart styre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Jeg har Simo kombi, og har vært kjempefornøyd med denne som dypvogn. En superkomfortabel og "trygg" vogn å ligge i for en liten baby. Veldig robust og god i vær og vind. jeg har gått masse turer med denne.Eneste jeg har å utsette på vognen er det samme som de andre her nevner...den er litt tung. Riktignok har det vært fint med litt trim etter fødselen, men jeg er nå litt klar for noe lettere. : - ) Vår baby er snart 6 mnd, og vi tenker å kjøpe en litt god, men lettere, sportstrille som vi nok kommer til å bruke istedenfor, evnt i tillegg til, sportsdelen på Simovognen.
Amabolla Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Jeg har simo kombihar vært veldig fornøyd. Men det er jo som mange andre skriver-den er stor og tung. Men den er kjempestødig og god som turvogn. Baggen tok vi ut når vesla var 4 mnd og sportsdelen er kjempefin. Stor plass. Vi har en tre hjuling ved siden av kombi vognen-da simon er litt pes å ta med på kortere turer til byen o.l Men har ikke angret på kjøpet. Kommer nok til å bruke den mest igjen på vinteren da den er en ypperlig vintervogn:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Jeg har den! Er KJEMPE fornøyd! Ville ikke hatt en annen vogn! Den er en drøm å trille! Noe tung å løfte ut og inn av bil, men det bryr ikke jeg meg noe om! Fikk en stor gutt først i november, og baggen passa kjempebra! Tok ut baggen når han var ca 7 mnd! Veldig fornøyd hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 har også denne vogna og er superfornøy. er litt tung, men det gjør den bare mer stødig og solid. lillemann er 5 mnd og han sover fortsatt i bagen. også er det jo litt greit og kan variere litt på fargene i vigna når man begynner å bli litt lei av d man har..=)
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Jeg er også godt fornøyd. Bagen er stor og god og jeg bruker den som reiseseng. Vi hadde vogna til storebror også og vi brukte sportsdelen mye. Vogna er veldig god å trille tur med. Etterhvert kjøpte vi ei lett trille til å ha på små handleturer o.l, men brukte alltid simoen til trilleturer. Den er ganske tung å løfte, så det er en fordel med stasjonsvogn for da bare løfter jeg i ene enden og "triller" den inn.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Jeg er kjempefornøyd, synes bag'en er stor jeg. Jenta mi på 6 mnd kan fint ligge i den enda, men vi har gått over til sportsdelen av praktiske årsaker. Risten under vogna er stor, så man kan ha noen handleposer der også. Tror faktisk ikke jeg ville hatt noen annen. Gubben vil ha en som hjulene kan svinges på, men han vil ikke ha trehjuling, så da er det vel ikke mange valg igjen.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 jeg syns den er kjempegod! Stor og god bag som også kan brukes i bilen, med sikkerhetsnett over! Veldig stabil vogn. Kjempefornøyd. Men syns den er litt tung og kronglete i bilen. Så kommer til å kjøpe ny og lettere sportsvogn når den tid kommer, og heller ha sportsdelen som ekstra i barnehage eller noe. Absolutt å anbefale!!
Jeenie Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Jeg har også denne vogna, og er kjempefornøyd så langt.. viktige for meg med sommerbarn er at bagen er stor og romslig siden jeg må få plass til voksipose o.l. i bagen for trillinga høst/vinteren... Minuset er at det er en tung vogn, som kan være knotete å få inn i bilen... men alt går jo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå