Norris Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Kan noen fortelle denne dårlige husmora her hvordan man stryker på de navnelappene derfra? De limer seg jo på strykejernet istedenfor klærne. Jeg stryker ALDRI og er derfor helt håpløs. Hjelp! :-)
mammaTiL4gutter Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 legg en klut mellom lappen og jernet.....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det følger med et like bakepapir som du legger over lappen mens du stryker : )
ApriIbaby Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Viktig å bruke det lille bakepapiret som Viktoria skriver om....
Pysa Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Det er da kjempelett. gjør som meg: kjøp lapper. finn frem strykejernet. kjøp tesktiltusj. skriv på navnet. enklere blir det ikke.
bente69;) Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg har brukt bakepapir, stod at en kunne bruke det også. Jeg syns de lappene er dritt dårlige. For de sitter dårlig på. Kun de som nesten ble grilla av glødene hjern som har levd over klesvasken. Om du har prikker på strykehjernet dit, hvor mange prikker (varme styrke) stryker du lappen på. Må ha noe mellom hjernet og lappen, ja. Du må rengjøre hjernet ditt godt før du stryker noe mer. Ellers blir det plast på plagga som strykes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå