Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg er så veldig tørst hele tiden, og kullsyre er min store favoritt for tiden, i alle varianter. Prøver å ta det i små doser og drikke meg utørst på vann istede. Får så dårlig samvittighet for den lille beibien når jeg har i meg sukkerholdige ting!
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 vanlig når man er gravid å bli tørst.. er det hele tiden selv.. det beste er vann, kullsyre kan binde vannet i kroppen så du blir litt hoven.. blir jeg ihvertfall... men det er kjempegodt med et glass iskald brus innimellom da:) jeg drikker ca tre liter vann hver dag, og enda våkner jeg om natta og er tørst..
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hihi,bra å se at det ikke bare er jeg som bælmer sinnsykt mye vann for tida da;O) her går det unna på flaskesvis,mest vann med sitron i men og et glass brus i ny og ne ja;o)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Kjempetørst jeg også - drikker hele tiden! Fått dilla på Munkholm sommerøl, sikkert ikke det sunneste, men, men.. Er det fordi vi produserer fostervann vi blir så tørste?
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg har et glass på badet. Hver gang jeg er på do drikker jeg ett glass kaldt vann (spesielt om natten) på den måten klarer jeg å holde det med vann litt bedre i sjakk. Kjenner også at jeg faktisk sover bedre om natten når jeg drikker. Og jeg vet at jeg ikke er tørst pga svangerskapsdiabetes for det er testet
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 når bør man evt sjekke for svangerskapsdiabetes da? har man andre tegn i tillegg til tørste? her går det i bølger..noen dager er tørstere enn andre..men drikker og jevnt over mye på natta..har vannflaske ved senga jeg,så slipper jeg stå opp;o)
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 prøver å unngå å drikke om natta, jeg er oppe sikkert fem ganger for å gå på do når jeg ikke drikker noe, så hjelpe meg åssen det blir hvis jeg gjør det.hehe begynner å bli litt lei av å aldri sove en natt uavbrutt.. men men holder ut en stund til.. blir sikkert ikke bedr enår den lille kommer..hihi:)
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 jeg har "forsket" litt på det med å måtte opp om natten om jeg drikker mye på kveld/natt eller ikke. Antallet turer opp om natta har ingen sammenheng. men er litt forskjell på hvor nyttig turen opp føles (men det er jo hos meg selvfølgelig) f.eks:Forrige natten drakk jeg litt lite om kvelden og ingenting om natten og var oppe 7 ganger. I går avsluttet jeg dagen med 1 liter vann, og drakk ca 3 dl de tre gangene jeg var oppe i løpet av natta. Svangerskapsdiabetes følger lege/JM med på når du leverer urinprøven. Får du sukker i urinen blir du nok testet. Jeg blei testet fordi jeg har høy BMI og har gått opp mye i svangerskapet + at jeg har en stor unge i magen. Diabetes uansett om det er av den ene eller andre typen gir gjerne store unger Jeg hadde ikke brukt energi på å bekymre meg for svangerskapsdiabetes om jeg ikke var i risikogruppe for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå