Gå til innhold

Drykid ammemadrass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe denne, men synes den er litt dyr. Noen som kan dele erfaringer, eventuelt vet om den selges på tilbud for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den er eller har vært på tilbud på babyshop.

Jeg har den og er kjempe fornøyd, men jeg ville ventet med å kjøpe den og sett om du har bruk for den.

Vi brukte den fordi snuppa nektet å sove i egen seng til å begynne med, og nå bruker vi den til å flytte henne fremogtilbake mellom vår seng og hennes. Har sengen helt inntil vår og tatt av den ene veggen, ellers ville ikke det gått.

Skrevet

Jeg har fått anbefalt den på det sterkeste fra mine venninner. "Om vi hadde hatt den til nummer 1 hadde nettene sett heeelt annerledes ut", sier 2-barnsmora.

Det fine er at når du ammer om natta kan du bare løfte ungen rett over i senga di, også gjør det ikke noe om du sovner, fordi babyen ligger beskytten i sitt eget "rede". Når du skal legge babyen tilbake i senga si igjen våkner den ikke fordi den blir lagt over i en kald seng. Den ligger jo fremdeles i den gode, varme madrassen sin. Pluss at den funker som tisselaken og kan vaskes i maskin.

Skrevet

Da blir det handling, siden det ikke kom noen negative tilbakemeldinger!

Skrevet

Vi har kjøpt en slik. Babyen skal ligge i den i vår seng, oppe ved hodet mitt er planen. Vi har ikke kjøpt noe sprinkelseng enda. Tenker vi venter med det til babyen har "vokst ut" av madrassen. Så gjenstår det å se hvordan det blir å ta madrassen i bruk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...