silkeføre Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Lurer på å kjøpe denne, men synes den er litt dyr. Noen som kan dele erfaringer, eventuelt vet om den selges på tilbud for tiden?
Annika & Smulen Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Tror den er eller har vært på tilbud på babyshop. Jeg har den og er kjempe fornøyd, men jeg ville ventet med å kjøpe den og sett om du har bruk for den. Vi brukte den fordi snuppa nektet å sove i egen seng til å begynne med, og nå bruker vi den til å flytte henne fremogtilbake mellom vår seng og hennes. Har sengen helt inntil vår og tatt av den ene veggen, ellers ville ikke det gått.
SusyQ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg har fått anbefalt den på det sterkeste fra mine venninner. "Om vi hadde hatt den til nummer 1 hadde nettene sett heeelt annerledes ut", sier 2-barnsmora. Det fine er at når du ammer om natta kan du bare løfte ungen rett over i senga di, også gjør det ikke noe om du sovner, fordi babyen ligger beskytten i sitt eget "rede". Når du skal legge babyen tilbake i senga si igjen våkner den ikke fordi den blir lagt over i en kald seng. Den ligger jo fremdeles i den gode, varme madrassen sin. Pluss at den funker som tisselaken og kan vaskes i maskin.
silkeføre Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Da blir det handling, siden det ikke kom noen negative tilbakemeldinger!
Sommerfugl78 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Vi har kjøpt en slik. Babyen skal ligge i den i vår seng, oppe ved hodet mitt er planen. Vi har ikke kjøpt noe sprinkelseng enda. Tenker vi venter med det til babyen har "vokst ut" av madrassen. Så gjenstår det å se hvordan det blir å ta madrassen i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå