*tybber* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Når tok dere ut piercingen når dere var gravide? Kan jeg vente til navlen "stikker" ut? *hihi*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok ut min da jeg var ni uker på vei...ville ikke at hullet skulle strekke seg så veldig...Tenkte å sette den inn igjen nå etterpå, men så var den grodd igjen...men men (men de fleste andre jeg har hørt om har kunnet sette den inn igjen etter svangerskapet...)
Monajenten Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Nei...jeg ventet til navlen stakk ut, og nå ser det helt jævlig ut. Huden er løs og henger over hullet, og det ser virkelig mindre pent ut. Hadde jeg satt i en piercing, ville den hengt. Ta den ut med en gang du er gravid, vil jeg egentlig råde deg til.
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok den ut nesten med en gang. Får den i etter fødselen også. Vet ikke om du kan vente til navlen "stikker ut" men vet man får kjøpt piercing til gravide. En kollega hadde det, hun hadde kjøp denne i syden da.
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok den ut når jeg var 4 måneder på vei. Så bare teit ut og legen min sa at man kunne få stygge strekkmerker hvis man hadde den der.. Navlen min poppa aldri ut. Huska på å stikke opp sånn innimellom så det ikke blir så trangt når du skal sette inn noe igjen..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Tok den ut med en gang jeg. Har satt den inn igjen nå, men måtte til piercingstudio å pirke det opp igjen. Det var vondere enn å ta piercingen.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok ut min da jeg var 3-4 mnd på vei, tror jeg. Men har likevel fått et bittelite strekkmerke i huden fra hullet og 1 cm opp. Mitt har delvis grodd igjen, jeg får gjennom en vanlig øredobb- men ikke navlepiercingen. Litt kjedelig, men...
tonebf Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 jeg tok den ikke ut med en gang... men kansje 4mnd på vei eller noe! jeg har 2 stykker, hullene er like fine og ikke ett strekkmerke... =)
*tybber* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2007 Vil jo ikke at det skal gro igjen da! :S Jaja, jeg får ta den ut nå da. Huff, føler meg jo såå naken uten! =P
mamman til M&M Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 tok den ut når jeg var 6mnd på vei eller noe...men det grodde faktisk aldri igjen...satte den i når jeg kom hjem fra sykehuset:)
*tybber* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2007 Jeg kan jo prøve å stikke det opp innimellom ja! ) Har den i litt til da!
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok ut min da jeg følte det var på tide, husker ikke eksakt mnd men jeg var i syden i uke 29 og da hadde jeg den i. Gikk helt fint, hullet ser akkurat ut som før det ! Tipper jeg tok den ut i uke 33 eller noe.
*tybber* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2007 Da venter jeg ihvertfall til jeg er sånn 4 mnd på vei jeg da! ;o) Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå