Krøvvel Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 1. Trenger partneren å være med på hele greia? Eller kan han bare være med når vi ser på babyen? Tenker på pinlige spm ang. vekt osv. Blir man veid der? 2. Da jeg snakket med føden og hun forklarte om UL sa hun at de ikke lette etter feil. Men de må da se etter noe feil? Og ellers.. hvordan var deres UL?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 hva slags ul? den ordinære? har aldri veid meg på ul jeg hvertfall er ikke noe pinlige sp.mål så gubben kan nok være med hele tiden,er fort gjort:) moro så se babyn da:)
Krøvvel Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Ja ordinær ul i uke 19:-) Hadde du stor mage da du var på UL?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 på ul'n gjør du ikke annet enn å se på babyen, ingen pinelige spørsmål,ingen veiing e.l, så å ha med pappan er ingen problem, bare kos=) legen sjekker om det er skader/mangler på fosteret, sjekker tarmer, lunger, og mye annet, tar mål av hodet, kroppen osv..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Du blir ikke veid på UL, og det er ingen pinlige spørsmål her! På ordinær UL undersøker de alle babyens vitale organer. Det er rutine. Bla er de er opptatt av å se hjertet og dets fire kamre, blodgjennomstrømning og måler puls. Klart de kan påvise enkelte "feil", dersom de finnes på barnet. Men det er også slik at en del ting ikke er mulig å se på en ordinær UL. De du har snakket med mente kanskje at du ikke burde engste deg og fokusere på at noe skulle være galt...? Videre tar de mange mål av barnet for å fastsette termin. UL er utrolig spennende. Jeg har vært heldig med UL i mine to svangerskap. Har hatt veldig flinke, tålmodige og erfarne jordmødre som svarer godt og gir meg trygghet. Jeg har spurt masse... Har og fått fine bilder og gode forklaringer. Jeg synes UL er emosjonelt. Du får se barnet ditt, det lever inni deg (om alt er bra, selvsagt), det er et kjønn, og det skal bli din baby. Ganske overveldende og fantastisk. Virkelig noe pappaen bør være med på. Både for egen del og din. Et herlig øyeblikk å dele!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 hmm husker ikke,lå over symfasen eller hva det heter hele tiden. men hadde vel normal mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå