Gå til innhold

Blir det dumt? utdrikningslag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i utdrikningslag til helga.. Skal gjøre div på dagen, og på kvelden skal vi ta båt strømstad-sandefjord.

 

Nå har det seg sånn at jeg blir fort sjøsjuk, og tabletter hjelper ikke..

 

Blir det ille dumt om jeg ikke blir med båten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare forklar situasjonen. Det må da aksepteres!

Skrevet

Helt enig med Learning to fly. Blir man sjøsyk ødelegger man jo resten av kvelden.

Skrevet

Så lenge det ikke er du som drikkes ut, ser jeg ikke problemet;-) Ikke morsomt for noen at du er med en halv time, for så å ligge sjuk, og endatil blir kanskje oppmerksomheten mer på deg enn på den som drikkes ut... Vil si du tar hensyn om du ikke blir med:-)

Skrevet

Unnskyld men er det du som skal drikkes ut?

Skrevet

Nei er ikke meg! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...