Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Skal i utdrikningslag til helga.. Skal gjøre div på dagen, og på kvelden skal vi ta båt strømstad-sandefjord. Nå har det seg sånn at jeg blir fort sjøsjuk, og tabletter hjelper ikke.. Blir det ille dumt om jeg ikke blir med båten?
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Nei, bare forklar situasjonen. Det må da aksepteres!
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Helt enig med Learning to fly. Blir man sjøsyk ødelegger man jo resten av kvelden.
~Snublefot~ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Så lenge det ikke er du som drikkes ut, ser jeg ikke problemet;-) Ikke morsomt for noen at du er med en halv time, for så å ligge sjuk, og endatil blir kanskje oppmerksomheten mer på deg enn på den som drikkes ut... Vil si du tar hensyn om du ikke blir med:-)
anonymama Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Unnskyld men er det du som skal drikkes ut?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Nei er ikke meg! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå