Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 du kan jo se om du finner noen på dikt.no
~Snublefot~ Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Tenker du har ventet lenge på meg, bestemor. For det er noe som jeg vet og ikke bare tror. Vi har det jo så morsomt sammen, du og jeg. Det er bestandig no` å ta seg til hos deg. Jeg stemmer i med mor og far i disse ord, at du er alle tiders BESTEMOR! En bestemor er gode smil så langt som du kan se. En bestemor er full av trøst - hun får deg til å le. Hun kan fortelle historier fra en svunnen tid. Hun lar deg gynge på sitt fang og alltid er hun blid. En bestemor er et symbol på omtanke og glede. Hun deler alltid med seg selv når hun er til stede. Bestemødre sier ikke bare "så fint" de raver bakover og ruller med øynene, og hever armene og smiler. Du får valuta for pengene av bestemødre.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 tusen takk comane!!
~Snublefot~ Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Bare hyggelig:-) Har plukket opp mange forskjellige her inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå