Gå til innhold

noen som har dikt om/til mormor??


Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo se om du finner noen på dikt.no

Skrevet

Tenker du har ventet lenge på meg,

bestemor.

For det er noe som jeg vet

og ikke bare tror.

Vi har det jo så morsomt sammen,

du og jeg.

Det er bestandig no`

å ta seg til hos deg.

Jeg stemmer i med mor og far i disse ord,

at du er alle tiders

BESTEMOR!

 

 

 

 

 

En bestemor er gode smil

så langt som du kan se.

En bestemor er full av trøst

- hun får deg til å le.

 

Hun kan fortelle historier

fra en svunnen tid.

Hun lar deg gynge på sitt fang

og alltid er hun blid.

 

En bestemor er et symbol

på omtanke og glede.

Hun deler alltid med seg selv

når hun er til stede.

 

 

 

 

 

Bestemødre sier ikke bare "så fint"

de raver bakover og ruller med øynene,

og hever armene og smiler.

Du får valuta for pengene av bestemødre.

 

Skrevet

tusen takk comane!!

 

Skrevet

Bare hyggelig:-)

 

Har plukket opp mange forskjellige her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...