Gå til innhold

Da er ungene levert hos bestemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var grusomt..

Aldri vært borte fra lillegutt mer enn en natt. Huff så fælt for mamma...

Superdupergutten gråt og løp etter bilen, storesøster furtet og trasset, smelte med dører.

Og jeg, jeg lider...

Blir nok bra i morgen??

Buhu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring/sms og sjekk, da vel - som regel ordner det seg jo etter en bitteliten stund c",)

Men skjønner deg godt, og det er ikkeno greit når de er så tydelig lei seg. En superdupergutt som løper gråtende etter bilen høres fælt ut for mammahjertet - men jeg er sikker på at det blir bra! Har en revunge som er lei seg hver gang hun skal være borte fra mamma - men det viser seg at hun har hatt det greit likevel, når det kommer til stykket.

Det blir bra i morgen! c",)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jeg skjønner så godt at du lider, men det tar jo så kort tid før det går over... barn er jo så tilpassningsflinke... jeg fikk hjem en gutt som hadde begynt å kalle mormor for mamma og mamma for mormor... :-))))

Da jeg dro fra han i sommer så tok det en time eller tre, så var han helt på lag med mormor, og da vi fikk han hjem tok det to dager så sa han; nå har jeg blitt vant med å være sammen med deg igjen mamma :-)

ha ha ha ha ha ha.... han trengte lenger tid på å venne seg til å komme hjem igjen!

Det er sånn det er, de har de toppen uten oss. de får jo is til middag og pølser til kvelds ;.-))))))))))))))

Det går fint!!! Jeg heier på at du skal ha det fint nå jeg!!! Ikke vær redd, det går så fint!

Skrevet

Huff, det er kanskje verst for deg...?

Ha en kjempegod tur og koooooos deg med kjæresten i Frankrike :)

Vive la France eller hva det heter!

Skrevet

Er sikker på at dere storkoser dere på tur og at småtten har det helt toppen akkurat nå:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...