Hufsla Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 alt sammen kom på kr 0,- Jeg syns plutselig hun hadde så lite klær, alt ble jo brått for lite! Var på loftet og fant klær jeg hadde lagt bort etter sønnen min. Mye klær jeg hadde helt glemt! Så det var kjempeartig! Som nytt.
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Så gøy, skal også i kassene mine og finne tøy str 80 snart. Det blir spennende det:)
Hufsla Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 det var 80 jeg var ute etter også:-) Det ble to maskiner til slutt (vaskemaskiner med tøy altså), og det var mange nye klær på en gang:-)
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 hehe, artig:) Hvor gammel er jenta? Gutten min er 4,5 mnd, bruker 74 nå, men bodyene begynner å bli litt korte. Stor gutt. Har bror og søster fra før, så mye å velge i:)
Hufsla Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 du har en gutt med næringsvett altså:-) Jenta mi er ett år, bodyene i 74 er for små, mens 80 passer perfekt. Det er i grunn bukser som er det største problemet, alle ble for korte. Ho har noen i 86 men de er altfor store enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå