lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 man gjerne følger mønstret til pappaen.. altså hvis far ble født over termin har også barnet vårt stor sjans for å bli født over termin?? og når foreldrene er født forholdsvis små blir gjerne barna født små også?? litt nysjerrig bare da det var noen som sa dette, har ikke tenkt over det før.. noen som vet? men er jo selvfølgelg ingen regel uten unntak da:) og ting er jo individuellt såklart..
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 både jeg å samboeren kom 8dager på overtid, men eg fødte 8dager før termin.. så eg vil nå ikke sei at det stemmer alltid..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg har vært overtidsmenneske mer enn noen annen. Jeg har født alle tre barna mine to uker etter terminen. Selv ble jeg født en uke etter terminen. Men mannen min ble født før terminen, jeg tror han ble født nesten to uker før terminen. Men mora hans var syk da ho fødte han, ho fikk røde hunder på slutten av svangerskapet, så ho hadde teorier om at sykdommen kanskje påskyndte fødselen.
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Tror det er større sjanse for at du følger DIN mors "mønster".. Mamma fødte guttene over termin og jentene før termin.. Samme gjorde søsteren min. Får se om det stemmer på meg også
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 hvis jeg skulle fulgt hennes mønster så hadde jeg allerede født:) hehe.. jeg kom tre uker før og mine søsken en uke før.. så hadde kanskje håpa at jeg skulle få rundt termin.. min samboer kom akkurat til terminen:) men blir vel overtid med min flaks...
mammat2goll Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Tror dette er tilfeldig. Mamma fødte meg 2 uker over tiden og søsteren min 10 dager over tiden. Søsteren min har fått alle sine 4 barn på overtid fra 5- 14 dager) Svigermot fikk også etter termin, men bare med noen dager. Jeg fikk gutten vår 1 uke før termin...håper jeg får litt før denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå