Gå til innhold

Blir gal!!!!!!

mamma og Mille HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i hendene mmine som er helt stive og følelsesløse... Jeg får jo ikke ordentlig liv i dem og det prikker og verker.. hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer av mye vann i kroppen sa jm til meg.. unngå salt mat og kullsyre.. drikk masse vann.. flere liter om dagen helst.. og sett hendene i kaldt vann.. kanskje det hjelper.. hjelper ihvertfallpå hovne føtter:)

Skrevet

Takk for råd! :-) Jeg skal kutte ut kullsyre for der har jeg litt å gå på. Jeg har ikke så mye vann i kroppen skjønner du, så det er litt rart. Heter visst carpal tunnel syndrom med noe nerver i klem. Utrolig ubehagelig.

Skrevet

Hei Du!

Ville bare si at du ikke er alene!!! Jeg blir også helt sprø snart!

Hendene priker og sover og av og til et lite hekseskudd! Kjempegøy!

Legen på kontrollen i forrige uke sa det hjalp å riste på hendene men sdu holdt dem oppe (kanskje rundt hjerte / skulder høyde) men jeg har ikke synes at det hjelper! Du kan jo prøve.. Hvis du oppdager noe som funker så skriv en liten link!! Så skal jeg gjøre det samme!!

Skrevet

PÅ en måte er det en trøst å vite at det ikke bare er meg.. Hjelper å ha dem i kaldt vann. Men virkningen går jo raskt over igjen,, Skal til akupunktur idag og fysio imorra. De må jo kunne gjøre noe! Lover å si fra om noe hjelper:-)

Skrevet

Tanten min er operert i den ene hånden for dette, den andre har hun klart å unngå operasjon pga akupunktur og fysioterapi. Hun er helt bra igjen nå, men vet godt hvor ille det er mens det står på...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har ikke mye vann i kroppen. Men har sinnsykt vondt i finger leddene. Jeg synes det hjelper å gjøre gripe bevegelser, holde hendene i bevegelse.

Jeg er også plaget med at senebetennelse i armene er værre.

JM kunne fortelle at når man er gravid trekker kroppen vekk blodomløpet fra de "uviktige" områdene til magen der ting skjer nå. Og da "taper hender/armer. Beina derimot får mer fart på blodomløpet pga vekt og ungen som trykker, det er grunnen til åreknuter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...