Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 når jeg skriver et innlegg og lurer på ting så får jeg aldri svar... men somme folk får på hundrevis av svar.. noen er vist mer heldige og populære her enn andre..
tonebf Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 samme har jeg lurt litt på egentlig... men vi får lage en deal da, jeg svarer på dine og du på mine hehe noen er vel litt mer viktige her inne da elle rnoe, jo mer kjente nick, mer svar!
hostogharkheledagenlang Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 du er ikke alene om det . Det er visst bare sånn det er her inne )
fleXibel Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Blir ofte slik... er enkelte som får svar for minste lille ting mens en selv ikke får svar i det hele tatt....
Mille** Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Høres ganske kjent ut. Noen er mer pop enn andre, men pytt! ;o)
AneB Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Sånn har det vært så lenge jeg har vært her, det begynner å bli en stund. Og enda er jeg ikke en av de kule, "populære", hehe
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 men er jo ikke alltid man kan svare og noen ganger har man svart på samme problemstilling hundre ganger.. jeg ser ikke på hvem som skriver innlegget bare på problemstillingen.. men, vi er alle forskjellige og det er nok noen klikker her.. men sånn er det vel overalt
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 sånn føler jeg det også...er forholdsvis "ny" her,er ikke så mye her som på bim,fordi der får jeg som oftest svar ..er ikke så ofte jeg får så mange svar her som jeg ønsker...føler meg litt "utenfor" på en måte..
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 ja vi upopulære får svare hverandre vi da:)hehe..
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 syns du er ganske så popp jeg AneB , og du svarer alltid på det jeg lurer på knall dame du
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Da jeg var ny her, så følte jeg et også slik. Men så fant jeg ut att man får mest svar på diverse undersøkelser og viss man har det veldig vanskelig. Overskrifta har en del og si, og så er det alltid noen nick som alle kjenner og alle lurer på hva den personen har å si, så da får de svar. Du får nok svar du også Vær tolmodig. Kanskje har du en for "kjedelig" overskrift, eller så spør du om noe som er spurt om maaange ganger før, så folk ikke orker å svare:) Personlig så ser jeg etter innlegg med null svar her inne, for å prøve å gi svar til det. Det er ikke kjekt å ikke få respons, derfor svarer jeg på de jeg kan med null svar. Men jeg er jo ikke her hele tiden heller da:)
AneB Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 hehe, syns du!? Det var jo kjekt å høre da! Jeg åpner alle innlegg som jeg syns har en fengende overskrift og så svarer jeg på det jeg kan svare på uansett hvem som har skrevet det
Gjest ->>- Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Å, for chrissake ... denne debatten tar man jo her sikkert en gang i uka. Ja, det er mulig noen bare svarer nick de "kjenner;" de fleste gjør det garantert ikke. Om du ikke får svar på innlegga dine kan det være fordi: -overskriften ikke får noen til å åpne det. -ingen vet svaret på hva du spør om. -det er nok en døll spørreundersøkelse som ble gjort i forgårs. Chill, dytt innlegget, slutt å tro at man er heldig om man får mange svar på dib. Spis en is og nyt varmen.
Gjest thricane Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 kan du ikke bare nevne gåstol, våtserviet, mme eller forovervendt sete i overskriften? da får du sikkert mange svar:) vet ikke jeg, merker veldig forskjell på enkelte dager, hvor mye svar man får.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 6. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2007 svært hvor sinte dere er da... kjenne eg blir skikkeli irritert når folk må være frekke. er ikke løye folk melder seg ut her fra nei.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 jeg prøver å svare alle jeg hvis det er noe jeg intresserer meg for ) så er bare å skrike ut!!
SurreGuri Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 hehe, hvor er du fra angela83? Tenker på at du sa løye..hehe stavangeruttrykk det Jada kjenner det fenomenet med lite respons, men jeg tar det ikke tungt lenger, fordi jeg ikke er så mye her lenger, før var jeg helt hekta
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 6. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. august 2007 nei eg er ikkje fra stavanger.. er fra hordaland..men me seie løye her..me e ganske løgne her som eg bur...hehe..
Gjest thricane Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 hvem sitt innlegg svarte du nå egentlig på angela83. jeg er ikke sint..
Cat.68 Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 Hehehe, beiben til en rockestjerne forovervendt sete funker ALTID ;o)) Til hi, jeg ser aldrig på nicket når jeg svarer men på overskriften, Hvis den fenger går jeg inn, og det er forskjellig hva som fenger fra dag til dag. Ellers lurer jeg fælt på hvem de "populære" er??
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 6. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. august 2007 sorry men eg meinte ikke deg beibien til en rockestjerne svaret var til ->>-
LINDA*** Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 Hm.. Den oppfatninga har ikke jeg. Jeg for min del svarer på innlegg som faller meg inn. Tenker aldri på hvem som har postet det.
Gjest thricane Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 hehe, okei. måtte bare forsikre meg om at ikke noen andre trodde jeg var skikkelig grinete i dag..
Gjest ->>- Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 Jeg finnes ikke sint. Men jeg mener fremdeles innlegget er tåpelig og oser konspirasjonsteori.
Methos 15pp Skrevet 6. august 2007 #25 Skrevet 6. august 2007 er enig i din teori. jeg føler ofte jeg ikke får svar på min innlegg, må ofte gå inn på mitt innlegg og skrive en kort kommentar feks slik at mitt innlegg kommer høyt opp igjen på listen av innleggene og for at folk skal se det. Rett og slett. Jeg har som oftest bare hverdagslige problemstillinger, har ikke så mye drama i dem. Tipper det ofte er de med drama innlegg som folk flest svarer. hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå