Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Så leser jeg litt her (moro i seg selv det) og stusser over at det er veldig mange ukjente nick her (jeg holder til på skravle og småtroll). Da lurer jeg på: Dere som henger her inne, er dere BARE her inne (mange av dere da, noen nick har jeg jo sett før) eller bytter dere nick før dere våger dere ut til oss andre? :-p Her er jeg anonym iallefall, var jo litt skummelt her inne....
Gjest ->>- Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Njet, mange henger også på skravle-, men er i mindre grad aktive der. Det kan tenkes det er fordi det interesserer dem midt i arslet hvilket husnummer folk har, hva som er favorittfargen deres, hvilket godteri fra attenhundretallet de savner mest, om mannen deres (konsekvent omtalt som gubben) kan lage mat, hvordan man kan få mange penger for å studere uten å gå fra tidligere nevnte gubbe, om man kommer inn på sykepleien uten å gå ungdomsskolen osv. Jeg henger begge steder. Fordi jeg interesserer meg for alt ovennevnte, selvsagt.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Leser av og til på småtroll eller andre forum, men skriver skjelden innlegg andre steder enn her inne. Har bare ett nick, og holder mest til på krangle fordi det er her jeg trives best
Ikkelektuell Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Ekte Kranglere leser rubbel og bit på skravle og småtroll, og løper hit inn og skriver sarkastiske innlegg om det etterpå. Med nicket sitt godt plantet på nederste linje. *hirr* Slutter meg for øvrig til ->>- sine observasjoner. (Spesielt det om at alle kaller mennene sine for gubber).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå