Gå til innhold

Hva feiler det henne? Snufs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla vår 3 mnd er så utrolig sutrete om dagen! Ingenting er bra nok. Itillegg synes jeg hun drikker mye mindre. Vil jo IKKE ha pupp!! Har gitt henne en flaske på kvelden, eller når hun ikke vil ha pupp. Pleier da å drikke 120 ml mme. Men jeg vil jo helst amme. Når jeg legger henne til puppen vrenger hun hodet sitt ned i fanget mitt, eller begynner å gråte. Noen ganger m jeg legge meg ned å amme.( men er jo ikke alltid det passer seg heller) . Innimellom er fontanellen (det myke partiet i hodet) også nedsunket. Er litt nervøs for at hun får for lite å drikke. Snufs! Men jeg ønsker såsårt å gi henne pupp, og blir fryktelig lei meg når hun ikke vil ha. Før tømte hun begg, men nå bare en.

Hun bæsjer iallefall da. (ligger å gjør det nå... hihi..).

Er det noe spesielt jeg må se etter?

Er litt redd jeg altså.

Skal gudsjelov til hs i morgen. skal få sprøyte. (men der det lurt da hvis hun ikke er helt i form.)

Itillegg skal vi ha dåp til søndag og vil jo ikke ha en sutrebaby da.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva?

Jeg synes det virker som om veldig mange babyer på 3 mnd får såkalt "puppenekt". Inkludert min egen! Stresset en uke ca med at han vrei seg bort fra puppen og stresset og gråt når han skulle drikke. Og husker at jeg da leste om flere her inne som hadde opplevd det samme. Og veldig mange opplevde dette rundt babyens 3 mnd alder.

Har hun gode tissebleier? Det er den beste indikatoren på at hun får i seg nok væske.

Lykke til! Ikke ta det personlig, og prøv å slappe mest mulig av. Babyene merker når mammaene stresser ;0)

Klem

ps: søk på "puppenekt" på forum her, da kan du lese masse om emnet...

Skrevet

kanskje det er tannkløe?

Skrevet

Kanskje hun har trøske? Mange kan få vondt av det...

Eller kanskje det er tenner på gang?

Iallefall greit å få en sjekk imorra, ikke noe kjekt for mamma at babyen er slik :o)

Lykke til!!

Skrevet

Var faktisk noen dager at bleiene ikke var så våte, men nå er dem det igjen. jeg kan nok stresse litt om dagen, for vi har ei på 3 år også. sutter mye på hendene sine. er en liten hvit prikk i gommen foran nede.

hovedinlegger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...