Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg som var så godesyk før jeg ble gravid. Måtte bare ha. Nå har jeg overhode ikke lyst på noe. Er jo deilig det. Får håpe det varer.
AMK<3 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 samme her... var helt gal i begynnelsen av svangerskapet jeg da... spiste bare feil mat... men de siste mnd. har jeg ikke hatt lyst på noe "godt"... det jeg ser på som godt nå er frisk og saftig frukt, friske grønnsaker, og et ISKALDT glass vann! så deilig=)
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Så heldig du er da! Her har det gått litt i motsatt retning, begynte med fruktdilla, men har nå gått over til sug etter bakevarer og softis. Må ta meg selv i nakkeskinnet for å ikke gomle gjærbakst hver dag. Til og med wienerbrødene skjelver når de seg meg og den siklende munnen min gå forbi.. Håper det IKKE varer:)
Evab Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Sånn er jeg også. Jeg pleier å drikke bøttevis med cola og lasse nedpå med sjokolade. Har ikke smakt noen av delene de siste 3 ukene, orker ikke tanken en gang. Rare greier! Frukt derimot er supert! Skulle ønske jeg tenkte slik da jeg ikke var gravid også, hadde sikkert vært enklere å holde vekta da...
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 jeg elsker frukt og momser nedpå, og vann går det i litervis om dagen med isbiter i..MEN... jeg er like glad i sjokolade og godis alikevel.. så her går det meste ned om dagen.. var flink helt til for et par mnd siden, da ble det vanskeligere å stå i mot godishylla i butikken.. jaja skal vel kose seg litt.. men nå som det er så varmt frister ingenting..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Akkurat sånn har jeg det å! Var seriøst sjokoholiker før jeg ble gravid, nå frister det over hodet ikke. Sjokoladen å ellers alt snop får samboern ha i fred ja:) Ja vi får håpe det varer, hadde vært fint d!
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Slik var jeg i det første sv.skapet også, og de første ca 20ukene av dette.... Snåle saker. Plutselig var lysten borte. Jeg som alltid, mer eller mindre, hev meg over skålen kunne se på en sjokoladebit i timesvis. Uten å bli fristet. Funker ikke slik nå lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå