3småskatter:0) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Heisann:0) Håper dere har det bra alle sammen der ute. Angående navnevalg her så ønsker jeg noen tips på jentenavn. Vi har snakket litt om Marielle og Emilie, men ønsker litt flere alternativ....(bare for å gjøre det litt ekstra vanskelig for oss selv, he he). Har dere noen fine jentenavn dere vil dele med meg så setter jeg stor pris på det. Ønsker dere en fortsatt strålende kveld:0)
januarbaby:-) høygravid Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei! Marielle er fint:-) jeg har en lillesøster som heter Mariell:-) Emilie er også fint,men personli så synes jeg at det er så mange som heter det.. Sara synes jeg er fint, og Leah eller Norah Lykke til
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Syns begge navnene er fine jeg:)men betyr det at alle bokstavene uttales i Marielle? Vi tenkte på Sofia, Lea, Nora, Aurora..hmm..og flere.. Jeg syns at Sara er kjempefint men hadde en hund som het det så da blir det utelukket for min del hihi...Selma er også fint:) Plutselig ser jeg at navnene jeg har nevnt slutter på "a"..hehe Vi valgte tilslutt å kalle opp etter begge bestemødrene og da ble det Aida Marie..men vil jo møte prinsessen først;) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg synes også begge navnene er fine :-) Jeg liker Mathea, Linnea, Tilde Emilie, Eline, Lene Kristine veldig godt. Ser ut som du ønsker et navn, men bare skiver ned de jeg liker jeg.
Anele&Solstråla Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Sophia, Sarah, Amalie, Amanda, Elena
3småskatter:0) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk for all de flotte navneforslagene...utrolig hvor mange flotte jentenavn som finnes. Syntes det er greit med ett godt utvalg så slipper jeg å trege etterpå.... Marielle navnet uttales altså bare Mariell men var litt usikker på hvordan det skrives egentlil så da ble det skrevet litt feil. Syntes forresten at også Amalie va utrolig fint. Er ennå åpen for enda mer forslag om dere har noen på lur:0)
moklatt 9 dager til termin Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Mine jenter heter Regine og Lene.Synes disse navnene er veldig fine.Dessuten betyr Regine Dronning.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Oda, Oline, Maren, Malin og Sofie er blant favorittene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå