snuppelure 74 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Så nettopp at du hadde fått deg blogg også. Måtte ta en liten titt. Så utrolig lekre LO`er du har laget siden sist, dette kan du virkelig altså ) Jeg er endelig tilbake på nett etter nesten 2 mnd uten og det er jammen deilig å endelig være tilbake ;o)
Trollet73 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei Snuppelura, der er du jo! Jeg hadde faktisk tenkt å lage en egen tråd her i dag, hvor jeg etterlyste deg. Jeg synes du ble så lenge borte. Nå vet jeg jo grunnen Ja, jeg fikk laget meg en blogg i hui og hast. Skal akkurat til å legge ut min nyeste layout nå. Det er en konkurranselayout. Deltar du i konkurranser? Jeg synes det er veldig moro, men har nettopp begynt da. Jeg har nylig blitt aktiv på scrappeforum, og da hører jo konkurranser med Fint at du er tilbake!
snuppelure 74 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Å så spennende da ) Nei jeg har ikke væært med på konkuranser, her er det kun hjemmebruk foreløbig ;o) hihihi Eller for å være ærlig, så er det mest shopping ;o) Men nå har jeg fått eget scrapperom og er vel snart i orden der, så da skal det scrappes for alle penga )
Trollet73 Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 He he...ja, det det er nok mer shopping enn scrapping her også. Hvis du ser tråden min på scrapping.no hvor jeg har en spørreundersøkelse, så er jeg én av de 3 som har svart på den nederste søylen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå