Arb.ledig husmor Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvilket antrekk hadde dere tatt på dere, når det ikkje står noe om antrekk i innvitasjonen?
Dronningen! Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Står det ikke antrekk? Det pleier jo stort sett å stå smoking/mørk dress eller casual om det ikke er så stivt. Ring og hør med bruden om hva kleskoden er:o)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde en dress på meg da min kropp ikke tar seg ut i kjoler. Men regner med at de fleste vil ha pent kledde gjester i sitt bryllup.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 vanlig pent tøy. en litt fin kjole, eller buksedress, eller skjørt og overdel... dress eller finbukse med skjorte og slips på mannen,
Arb.ledig husmor Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Har tenkt å ha på en svart, litt under knærne kjole da... Men lurte på om det ble for fint, når det ikkje står noe om antrekk... Men kanskje eg skal sende en mld t venninna mi å høre om eg kan gå med det... Hvis ikke, kan eg ikkje gå i bryllup... Så eg håper jo eg får gå med kjolen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå