Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Vi skal ha dåp nå om 2 uker. Vi har snakka om dåp med familien før, så alle vet vi skal ha det, men ingen vet noen dato.. Jeg hadde laget fine innbydelseskort, tatt med bilder av lillegutt og gjort skikkelig stas på han. På kortet så står det en frist til og svare om dem kommer.. Men omtrent ingen har sagt i fra til oss, foreldrene.. Fra min side så har dem sagt i fra til mine foreldre, de ringer dem å sier at dem kan/ikke kan.. Og på samboer sin side så har omtrent heller ingen sagt i fra.. De har jo sagt at dem kommer i dåpen, før vi satte dato, men vi ville jo vite om dem fortsatt kunne når dato var fastsatt.. Så nå er det på tide og finne ut hvem som kommet, å VI må ringe rundt.. Bli litt irritert jeg.. Er ikke dette litt dårlig?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Det er VELDIG dårlig. Og jeg er av den typen som da bestemmer meg for at neivel, sier man ikke fra så kommer man ikke, og skulle man da komme likevel, jaha, så får de klare seg uten mat og kaker!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Når folk ikke gir beskjed,da hadde jeg tatt det som dem ikke kom.Trodde det var vanlig jeg,selv om det er god folkeskikk og gi beskjed om at enn ikke kommer.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Men det er jo bare det at dem kommer! Når vi nå ringer dem så sier dem at dem kommer å: "vi gleder oss sånn".
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Tro meg, jeg hadde skikkelig lyst til det jeg å! Men jeg får meg ikke til å gjøre det.. Å hva er vitsen til å si i fra til mine foreldre liksom? Det er ikke de som skal ha dåp.. Kjenner jeg blir oppgitt ja.. Deilig å få luftet ut litt!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Vet du, jeg hadde ikke giddet å ringt dem engang. Finnes ytterst få ting som irriterer meg like mye som sånt...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Når du gidder å ta deg bryet med å ringe rundt så husk i alle fall å minne dem på at det var en svarfrist og at de ikke har sagt fra... Det er jo rett og slett respektløst av dem!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Vi skulle nok egentlig ikke ringt rundt nei.. Å hadde det vært et annet selskap, eller om det skjer igjen så kommer vi ikke til å gjøre det.. Vi vil jo lage en fin og minnerik dag for lillgutten vår=) Men ja, det er respektløst.. Takk for svar=) Måtte bare høre om jeg var helt rar, eller om det faktisk var flere som hadde reagert på dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå