Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?? Har samboeren din kommet på gli eller? :)

Håper det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! :)

ja, han er nok litt på gli! :) vet ikke om du har lest det jeg skrev litt lenger ned her, hvor vi koste oss litt hjemme etter jeg hadde vært på hyttetur. og den gangen hoppet han ikke av i svingen! :) og det var kun 2 dager for EL! tror du jeg er spent eller.. IKM 14 aug.. føler jeg har en del symptomer, bare redd det skal være innbilling og kun et puss fra naturens side, men det vil kun tiden vise!

Jeg tror det at sambo ønsker å prøve litt.. ellers ville han aldri ha "fortsatt svingen". men jeg tror ikke han ønsker å snakke om å prøve, men at det bare skal skje. Tror han synes det er litt skummelt å prate om, det blir så mye alvor fastlagte planer. bare skjer det så må vi innrette oss til det. derfor tar jeg ikke opp temaet lenger, føler ikke det er behov for det. han kommer jo inni meg! ;)

skal til legen i morgen for å ta noen blodprøver etter å ha vært litt slapp og uvel i det siste. har tenkt å fortelle at jeg har hatt ubeskyttet sex, men at IKM ikke er før om en uke. tror du det er mulighet for å få testet dett hos legen, før IKM? og hvor tidlig vil det syntes på en prøve hos legen?

hvordan går det med deg, Elisabeth? skjer det noe på den kanten? :)

Skrevet

Så bra da! :)) Han er nok litt på gli da.. :) Tror det er best slik som du gjør da, og ikke prate om IKM, EL, syklus og prøving.. :) Mange menn som kan bli litt lei av det. Det skjedde med min også.. :)

Gjør andre ting enn å sitte å tenke på barn, det kan ta laaang tid! Ta vare på deg selv og forholdet ditt, når det gjelder barn må en bare være tålmodig.. :)

PP som står bak navnet er prøveperioder en har prøvd, dvs at du er i 1pp (hvis dette var første gangen dere hadde ubeskyttet sex), så når/hvis du får mnsen, går du over i 2pp.

Du får nok ikke noe svar på graviditetstest hos legen i dag, det er for tidlig! Men håper han finner ut hvorfor du er slapp og uvel da! :)

Tar du vitaminer og folsyre da?

Lykke til!! :))

Skrevet

Så nå at det var ikke du som spurte om det med pp'er.. :) Blandet sammen to innlegg.. :)

Skrevet

hei igjen!

var i dag hos legen, fortalte han om hvordan jeg hadde det om dagen. første han spurte om var om jeg var gravid...! svarte at det var for tidlig¨å si noe om siden IKM er på tirsdag igjen. han ønsket ikke å teste det før det var gått over mens.. men vi tok mye blodprøver da jeg er plaget av stress. vi er invitert i bryllup til helgen, skulle så gjerne likt å vite om jeg er gravid før vi drar..! ønsker ikke å drikke noe alkoholholdig om det er en spire.. men er jo tildig å teste før IKM..

Skrevet

Ja, jeg pleier ikke å drikke noe alkohol fra EL(eggløsning) til IKM(mens).

Jeg vil bare ikke ta sjansen på det. Det er lite forskning på området, så skaden et evt barn får trenger ikke være noe stort, synelig, men kanskje lærevansker eller noe slikt?

Så da tar jeg heller sjansen på at noen blir mistenksom, enn at noe skal gå gale med et evt barn.

Skrevet

er helt enig med deg der! konsekvensen kan bli så store av det, og så godt smaker ikke det vinglasset at det er verdt det! har lest om flere her inn som tar med sin "egen" vin.. vinflaske med skrukork hvor de har helt på eplejuice, mozell eller lignende før de drar hjemmefra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...