Gå til innhold

Når begynner dere å la barna finne søvnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv og ikke sovne ved puppen? Er 3 uker her nå og sovner bare ved puppen. stress!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du spør om det er for tidlig å begynne dette nå...det mener jeg er altfor tidlig. Nå og i ganske lang tid fremover har babyen din bare kjempe behov for nærhet til akkurat deg.

Skrevet

3 uker??

Hallo! Ta det med ro:) Nurket ditt er da nesten nyfødt! Tror vi holdt på sånn ihvertfall to mnd. De forbinder jo mat med ro og søvn...:) Syns det var koselig jeg.

Skrevet

Enig....babyen din er nyfødt og altfor tidlig å tenke i de baner. Babyen din trenger deg i lang tid. Vi begynte når nurket var 6 mnd med skikkelig "finne søvnen" selv.....uansett må du nesten finne ut av det, men jeg personlig synes det er altfor tidlig de nærmeste månedene.

Skrevet

Mini har frem til nå vært avhengig av å sovne til flaska. Nå er han 9 uker og klarer å sovne selv :)

Skrevet

Småen ble bært i søvn til han var 3 og 1/2 mnd. Da lærte han seg å finne søvnen selv. (etter en litt ufrivillig gråtekur i vognen på ferie). Nå er han 4mnd og er så flink atte:D

Skrevet

min begynnte når hun var 3 mnd..da fikk hun grøt og sov hele natten...det gjør hun i dag også:) 6 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...