avalon Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har vært kvalm av og på siden lørdag, spesielt kvalm om kvelden. Slik var det sist gang og. Brystvortene er er ømme og det er stikkninger der. Var litt kaldt på brystene i dag for det var litt kjølig. Er litt hard nede i magen. Skal ha mensen sånn rundt tor - fre. pluss- minus for jeg har slitt litt med å få en regelmessig syklus, men har tatt akupunktur de siste 2 mnd og det har hjulpet. Jeg er og sulten konstant, men og bråmett. Mye trøtt. Kna jeg ta en test nå? Har og kjennt en murring og hatt kraftige smerter nede i magen,underlivet. Håper på svar:)
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei trulle! Er vel i samme situasjon som deg, skulle hatt tr i går men har hatt skikkelige memsmurringer tre- fire ganger om dagen siden torsdag. Så jeg tester i morgen jeg...!! Så får jeg hvertfall vite om jeg behøver å vente på tantebesøk eller ikke.. Tror man kan teste 6 dager før ikm. Lykke til !!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hvis du velger å ta en såpass tidlig så husk å ta den med morgenurin eller etter å ha holdt deg i i alle fall 4 timer (er det ikke det tro) uten stort inntak av drikke i de timene, siden konsentrasjonen av hcg ikke er så høy såpass tidlig. Men CB (feks) reklamerer jo med at de kan påvise positivt så tidlig som 3 dager før ikm, så den rammen er du jo innenfor ) Lykke til!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 du kan ta en test imorgen tidlig,eller etter 4 timer uten å tisse og uten så altfor mye drikke lykke til!
Bebis120408+150511 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 hei.jeg hadde IKM nå på søndag,men testa positivt på torsdag morgen.. så prøv du;=) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå