Papira Mou Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Venninda mi har 2 gutter fra før, og ønsket seg veldig ei jente... Pga blødninger var hun inne til 3 forskjellige UL, både tidlig og sent i svangerskapet. Alle sa GUTT og pekte på "utstyret" hans og greier... Storebrødrene var litt skuffet, men gledet seg etterhvert til en lillebror. Alt ble gjort klart i lyseblått, men forrige uke var det ei lita JENTE som så dagens lys )))))) Til alles store overraskelse og lykke !!! Flere med slike historier? Var heeeelt sikker på gutt jeg, når 3 forskjellige jordmødre ikke var i tvil....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jøss, går det an ? Trodde det var kun i omvendte tilfeller jeg :-) Kanskje det er "håp" for meg også da - har ifølge JM gutt nr to i magen. Jeg må jo si at det var veldig tydelig på ul når hun viste oss det. Blir stas med en lillebror også - hadde nok blitt temmelig sjokka om det kom en jente ja...
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hi,hi.....da hadde jeg blitt ganske så overassket. Det var en jente på BIM samtidig med meg som var på drøssevis av UL'er og alle sa jente....til og med 3D - men ut kom det jaggu en liten gutt.......jeg beholdt merkelappene på klærne helt til jeg så det for meg selv - selv med 10 - 12 UL'er hvor alle sa jente:):)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Søstra til veninnen min skulle få jente og alle UL sa jente, hun fikk til å med ekstra ultralyd pga komplikasjoner, men ut kom det en GUTT ;O)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 2 ul har sagt gutt på meg, og jeg så også "utstyret" hans.. så jeg får da håpe det kommer en gutt... er rimelig blått her nå ja!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Iselin 79 som fikk en gutt i desember var jo på MAAANGE, var det 9 tro??? ultralyder som sa jente, men det ble gutt. Og ei venninne av meg fikk baby sist uke, etter 6 ul hos en dreven gynekolog, alle ul sa jente...men det ble gutt gett!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Det er jo nesten vanlig å ta feil når det gjelder jenter - men når det sies gutt på ul - da stemmer det som regel.
Papira Mou Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 "Utstyret" hennes var veldig tydelig på skjermen hos de også, alle 3 gangene!! I ettertid sier de på barsel at det var nok kjønnsleppene de hadde sett, de kan se ganske fremtredende ut i noen tilfeller. Forresten hadde venninnen min helt likt svangersskap som de 2 forrige og helt samme mage. Så ingen tvilte engang på at det var en gutt igjen. Veldig moro med ei jente da ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå