Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er i Danmark og stressar fælt med kva eg kan/kan ikkje eta... eg åt mozzarella ost i dag og fekk dårleg samvittighet etterpå... nokon som veit om det er noko eg skal unngå? Er mozzarellaost farleg?

Når ein bestiller biff, er det greit den er rosa (ikkje blodig) ?

Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er litt usikker på det om kjøttet kan være rosa, be om godt stekt du for sikkerhets skyld. Det er jo et sikkert land, men bare forsikre deg om at ost o.l er pasteurisert. Så skal det nok gå bra!

Spis noen wienerbrød for meg ;)

Skrevet

Legen min mente at så lenge man spiser behandlet mat(kokt,stekt,frosset..) så kan man spise det man vil, skulle også være forsiktig med blåmuggost og at salaten er godt vasket.

Du kan gå inn på www.lommelegen.no å sjekke linkene til hva gravide bør og bør ikke få i seg.

Spis et wienerbrød for meg og!!

:)

Skrevet

Eg har òg ete mozzarellaost, og brie...eg trudde at det var greitt så lenge osten var fersk.

Eg var i Danmark sjølv for eitt par veker sidan. Då holdt eg meg vekke frå salami, og blautkokte egg. Biffen bestiller eg godt stekt uansett kor eg er. Eg trur du i det store og heile kan ete alt i DK, så lenge det er gjennomsteikt/kokt. Vask grønnsaker og salat.

Kos deg på ferie. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...