Min lille goggutt Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Lurer på dere som hadde dette i føste svagerskap, kom dette igjen ved neste graviditet?
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg er vel en solskinnseksemplar der ) Det vil si jeg slapp vel billig unna enn mange i første svangerskapet også, men var skikkelig dårlig og gikk ned 13 kg på 5 uker. Ble lagt inn på sykehus i 9 dager og fikk interevanøs og sonde i nesen. Ble bra i uke 15-16 og var i kjempefin form resten av svangerskapet. Denne gangen begynte jeg å bli dårlig må samme tidspunkt, kjente igjen alle tegnene.. Ringte akupunktør og fikk time samme uke. Har vært hjemme fra jobb i 3 1/2 uke, og gikk til akupunktør i disse ukene. Var kvalm og sliten men allikevel ikke i nærheten av svangerskap nr 1. Nå er jeg oppegående og i bra form, kaster opp 2-3 ganger i uka, men fungerer nesten som normalt. Er snart 13 uker nå og har vært i bra form i 2 uker. Så, prøv akupunktur eller homeopati (har hørt om mange som har hatt hell med det), spis ofte og lite og slapp av i den verste tiden. Lykke til, og håper virkelig at du slipper unna!
☆Monkey Business☆ Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ja, var ikke like ille andre gang, faktisk, men ille nok.....
Katja Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg var bittelitt bedre i andre svangerskapet, dvs at jeg fikk i meg ltit drikke, så jeg slapp å ligge på sykehuset pga uttørking. Men det blir aldri mer enn 2 barn her i huset gitt, orker ikke en gang til.
*Rutletutt* Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jepp....desverre....varte lengre også....
olla Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Ja, jeg hadde det i begge, og havnet tom på sykehus andre gangen, klarte meg uten første gang.
*Rutletutt* Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Men - unngikk innleggelse denne gangen da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå