Silja FullFres McQueen Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Idag etter Minsten hadde vært i bhg, la jeg merke til et slags utslett på overarmene hans. Han har oxo litt på magen, og bak lårene. Det er ikke blemmer eller noe sånt, er bare rødflammet... Ikveld hadde det blitt verre, både i str og farge.. Blitt mere hissig rødt, og bredt seg utover. Fremdeles på armene, magen og lårene. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det best, men jeg tror nok rødflammet er det beste ordet.. Det er ikke varmeutslett? Noen som har noen idèer? Han har ikke feber eller andre symptomer..
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Det kan være en av de barnesykdommene. Husker ikke navnet. Utslettet forsvinner etter tre dager elle rnoe, og da får barnet feber en dag eller to. Ikke farlig. Jenta mi hadde slik når hun var to år.
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Stemmer det, leste akkurat om den 5 barnesykdommen, det kan være den... takk for svar =)
Vrimle Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Kan det være brennkopper? http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322476 Du kan jo søke opp forskjellige navn av utsett på google og se bilder om du ikke finner ut hva det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå