Gå til innhold

Rødflammet utslett hos Minsten...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag etter Minsten hadde vært i bhg, la jeg merke til et slags utslett på overarmene hans. Han har oxo litt på magen, og bak lårene. Det er ikke blemmer eller noe sånt, er bare rødflammet...

 

Ikveld hadde det blitt verre, både i str og farge.. Blitt mere hissig rødt, og bredt seg utover. Fremdeles på armene, magen og lårene. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det best, men jeg tror nok rødflammet er det beste ordet..

 

Det er ikke varmeutslett? Noen som har noen idèer?

 

Han har ikke feber eller andre symptomer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en av de barnesykdommene. Husker ikke navnet. Utslettet forsvinner etter tre dager elle rnoe, og da får barnet feber en dag eller to. Ikke farlig. Jenta mi hadde slik når hun var to år.

Skrevet

Stemmer det, leste akkurat om den 5 barnesykdommen, det kan være den... takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...