♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Baby har vært rolig i 2 dager nå..har kjent henne flere ganger, men er på en måte roligere og mindre spark..mer sånn glidende bevegelser og trykking av rumpe oppunder ribbein... Fler som har opplevd roligere baby når været er varmt??
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 her må jeg nesten si d e omvendt, min gutt har sparka i ett idag uten pause nesten.. tror han prøvde å komma seg ut, men han sparka feil feil hehe..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 hehe, ja mi presser igrunn feil vei ho også Men ho må vel hvile..bruker å være gal til vanli:D
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 ja di må jo nesten d, di må jo gjør seg klar t fødselen håper min roe seg snart for då e d vel ikke lenge t han komme (drømme ivei her) :-D
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Hehe, jeg kan godt gå gravid i 3 uker til, men da er baby velkommen om hun vil=)<3 Hvis hun er like rolig imorgen og dagen etter så tror jeg at jeg ringer føden likevel...bedre å ringe en gang for mye vet jeg:) Sooola skinner<3
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 ja d e mye bedre å få d kjekket enn å gå å ver urolig.. men ta et glass me iskaldt vann med isklumper oppi så drikke du alt vannet opp med en gang, så legge du deg ned på sofaen, da ska d ble liv skal eg lova deg men viss isje d hjelper på deg så ringer du føden med en gang..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 Hun har rørt på seg ikveld sjø, så trenger ikke ringe føden nå.. Hun er nok bare litt lat ikveld;) Tenker d blir fart når jeg skal sove, d bruker d å bli:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå