flypapir Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Tulla starter i bhg fredag 17.august. Vi har fått ett brev hvor det sto at hun skulle komme kl.9.30 denne dagen... Sto ikke noe annen informasjon og det er jeg litt skuffa over. Vi var et times tid i bhg og hilste på i juni, da kunne vi se inne på avdelingen hvor tulla skal gå også hilste vi på personalet. Ellers har vi ikke fått noen informasjon overhode.... Jeg synes at dette er utrolig dårlig. Jeg har selv jobbet i bhg, og mener da å huska at foreldre fikk litt info, hvertfall ang innkjøringsdagene og hvordan de organiseres... Vet jo hva vi kan forvente, men synes uansett de burde sendt med ett lite skriv av noe slag. Har dere fått noe info, eller er det vanlig at dette kommer først etter bhg start?!
Mille** Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jepp, vi har fått masse info. Trodde også det var vanlig....
Stratos med 3 barn Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ja, massevis. Også en haug med skjemaer vi måtte fylle ut....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Vi har fått masse info. om barnehagen, om hvordan de legger opp dagene sine, litt om hvordan de jobber ut fra forskjellige tema gjennom året og sist med ikke minst en grundig gjennomgang av hvordan de bruker innkjøringsdagene. Vi var dessuten invitert til barnehagen en dag i juni. Vi ble vist rundt og de informerte om barnehagen og de forskjellige avdelingene, samt at barna fikk muligheten til å titte litt rundt og gjøre seg litt kjent med omgivelsene. Veldig fornøyd med dette )
flypapir Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Var det som ante meg. Er helt ny her i området, så kjenner ikke til bhg., men jeg har ikke fått et spesielt godt førsteinntrykk akkurat.
bente69;) Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Har dere ikke hatt informajonsmøte heller? Vi var på et ca 2 timers langt informasjonsmøte i barnehagen tidlig i juni. Snupp her på drøye 3 hadde sin første dag i barnehagen i dag. Det gikk som en drøm:))))
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Kan jo hende noe ahr forsvunnet i posten. Ring til bhg og spør.
flypapir Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 Vi var der som sagt en times tid i juni. Var de som innkalte oss, og vi regnet med å få litt informasjon da, men vi fikk dessverre ingen ting...:/ Det eneste som ble sagt var at ikke alle kunne starte samme dagen, derfor lurte de på når det passet for de ulike å begynne... Vi sa at vi godt kunne starte sent, derfor har vi startdag en fredag, noe jeg heller ikke er veldig fornøyd med. Mener at innkjøringsdagene burde vært etter hverandre og ikke splitta opp av en helg. Menmen, går nok bra. Blir bare bittelitt bekymra, tulla er den yngste på sin avdeling og vil jo gjerne at hun skal bli godt tatt vare på... Skal ta en tlf for å høre om noe har kommet bort i posten...
Ådæven Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Har heller ikke fått noen info, ska ringe og hørei morgen. Dårlig!!!!!
litt småanonym Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal på møte til torsdag også starter ungene 20.august. Syntes du i det minste burde ha fått et lite skriv ja. Men du får sikkert all informasjon første dagen. Men er det noe du trenger å vite så bare ring og spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå