Gå til innhold

vogn i barnehagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal vi få plass i en midlertidig bhg fra oktober en gang til vår 1 år gamle sønn. Han sover jo på dagen enda. Er det vanlig at man må la sin egen vogn stå der oppe da? Veldig upraktisk for oss uten bil som skal sykle hver dag. Hva er vanlig praksis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer. Noen steder sover de inne, noen steder i vogn ute, noen steder har de vognskur så man kan sette den igjen. Vår barnehage har ingen av delene, så vi brukte en gammel skrammelvogn og låste den fast med sykkellås i og med at vi stort sett sykler eller går uten vogn til og fra bhg.

Skrevet

Ja, dette er jo kun en midlertidig barnehage så jeg bør vel ikke forvente så mye av de. Men veldig kjipt å skulle måtte kjøpe en skranglete sovevrak bare for det der. Og dyrt (litt dårlig økonomi og arbeidsledig for tida).. :(

Skrevet

Jeg måtte kjøe til min bhg, kjøpte brukt vogn på Finn.no til 300 kr. Den er ikke så fin, men er hel og ren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...