Gå til innhold

er det flere som kjeder seg om dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjeder meg sånn om dagene og synes tiden går ufattelig tregt... er sykmeldt pga bekkenløsning.. får nesten ikke til og gå så jeg blir for det meste sittende i ro..

er litt over ni uker til termin.. er det flere som synes det går tregt nå som det egentlig ikke er så lenge til det kommer et lite nurk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å jaaaaada... vært sykml siden uke 19 pga kraftige kynnere,enda 7 uker til termin,blir gaaal snart,hehe!!! "bra" det ikke er bare meg da:)

Skrevet

Joda, grusomt kjedelige dager. Har gått sykemeldt siden mars, og har ennå et halvt svangerskap igjen å gå.

Skrevet

JAAAA...har hatt et veldig fint svangerskap til nå, men de siste ukene med permisjon og greier gjør at jeg kjeder ræva av meg...ikke orker jeg masse, husarbeidet lar seg vente da vi pusser opp badet og det ikke er vits i å vaske før det er ferdig, og allle er jo på jobb om dagene... i tillegg har sambo bilen på jobb, slik at jeg ikke kommer meg noen plasser... men jeg har heeelt sikkert godt av å slappe av litt! =)

Skrevet

Har vert sykemeldt siden sist fredag, og gleeeeeder meg til å begynne i jobb i morgen:D Men kjenner bekkenløsningen kommer snikende, så det spørs vel hvor lenge jeg holder ut..

Skrevet

bra at det er flere enn meg.. hehe.. føler at jeg bare går og syter.. hehe.. synes at sju mnd skulle ha vært nok jeg.. vil ha han ut nå.. :) har vært sykmeldt siden april jeg.. og nå skulle jeg ønske at jeg var i såpass form at jeg kunne jobbe,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...