♥Rime♥ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 På sist kontroll sa hun hodet var festet. Hun styrte på så mye der nede at jeg nesten ikke klarte å gå etterpå, skikkelig vondt mens hun holdt på. Hun klarer heller ikke å måle sf målet på meg, bare sier noe så skal hun skrive det på helsekortet så ser hun at det ikke kan stemme, så styrer hun på igjen, og det gjør dritvondt!! Så bare tar hun noe som ser ut til å passe etter kurven..Dette lo hun selv av,, "hehe ja det så ut til å passe bedre" I dag var jeg på modningsa og jeg spurte om jordmora kunne sjekke om hodet var festa for jeg ikke helt stolte på legen, hun kjente med en gang at det var det ikke! Ble litt skuffa da! Og når hun gjorde det kjente jeg det ikke engang, ikke det minste ubehagelig. Utrolig hvor dårlige noen lger kan være! blir litt irritert ja. tror jeg vil bytte.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå