Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Gubben jobber på båt, og ringer hjem når han har anledning. Snakket nettopp med han, og han virker så kjølig og avvisende! Når eg konfronterer han med det, sier han bare "det er ingenting". Greit nok at han ikke er så god på følelser, men DOG! Sitter her og føler meg som dritt etter å ha lengtet etter en telefon...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Ikke bekymre deg, det er mest sannsynlig en misforståelse.. Tror jeg iallefall.. Husk at en telefonsamtale kan "tolkes" i større grad enn en samtale face to face. Skjønner at du blir lei deg, men kanskje han synes det er vanskelig å "åpne" seg i en telefonsamtale hvis det f.eks er folk rundt han? Jeg snakker av erfaring, samboeren min kan ofte være avvisende og kort i telefonen hvis han er stressa/det er andre der osv.. Jeg ble litt bekymra første gangen jeg og, men nå veit jeg at det kan bli sånn, så det går bra. Jeg liker det jo ikke, men veit at det ikke er noe galt:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Du har nok rett i det. Men kunne ønske jeg hadde en mann som sa at han savnet meg og gledet seg til å komme hjem.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 skjønner hvordan du har det... åsså er hormonene kanskje litt ille på i dag? mannen min er håpløs i telefonen. noen ganger høres det ut som om jeg snakker med et offentlig kontor. han er bare ikke komfortabel med den typen kommunikasjon. så så...tørk tårene! han savner deg sikkert masse.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Tror vi er flere som har det sånn. Mannen min er sjeldent hyggelig på telefon, men han sender veldig hyggelige meldinger. Resultatet er at jeg gidder ikke snakke med han. Sånn har det vært siden et par mnd ut i foholdet, og nå hvar vi vært sammen i 3år. Han reiser mye med jobben, og de gangene han ringer, prøver jeg å være kort slik at vi får lagt på fortest mulig. Liker mye bedre å få hyggelige meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå