Gå til innhold

Noen som har blitt gravide rett etter sa,

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten å vente på menstruasjon? Tror jeg har hatt en sa i dag, skulle hatt mensen for få dager siden, men har hatt svakt positiv test for ca 1 uke siden. Er det da nødvendig å vente til neste men er overstått med å prøve igjen? Kroppen har ikke så mye å ordne opp i da, eller er det jeg som er naiv og ikke vet bedre? Håper på gode svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spontanaborterte når jeg var 5 uker på vei, hadde mensenblødninger i 4-5 dager og neste gang var jeg gravid, fikk ikke mensen.. alt gikk veldig bra med baby, en perfekt liten gutt på 10 mnd nå :)

Skrevet

Så bra, nå ble jeg glad :) Vi kjører nok på igjen rett etter jeg er ferdig med å bruke bind ;)

Skrevet

Jeg tror det er mest med tanke på den psykiske belastningen at mange anbefaler at man venter litt etter en sa for å prøve igjen...ikke alle tåler ny spenning sånn rett etter vet du :) Ellers er det større sjangse for å bli gravid etter å hatt mensen en gang har jeg hørt, men det høres jo ikke ut som om det er noe problem da ;) Jeg har selv en vennine som ble gravid rett etter sa og det gikk riktig fint!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke prøve å bli gravid før etter jeg hadde hatt en mens.

Lykke til med prøvinga:o)

Skrevet

Må jeg til legen? Føler ikke at jeg trenger det, det alt renses jo ut nå?

Skrevet

Hei! jeg ble gravid 2 uker etter sa og da trengte ikke noen rens eller hva det nå heter.

Skrevet

Fikk beskjed om å ha en mens,og ble da gravid på første forsøk! Hurra! Tror ikke du behøver å bekymre deg , i teorien behøvde du jo ikke engang vite at du var gravid,bare litt forsinket. så derfor tror jeg kroppen ordner opp selv. Så om du blir gravid med en gang igjen så går det nok bra! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...