Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 når er det vanlig at de sitter og eller står og holder seg. min kan ikke sitte enda, men holder seg i bordet opptil 1,5min
Mynona Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Når du sier det, så begynte faktisk mi og å reise seg før hun satt. Men det kom like etter (snakk om dager) Tror hun var 7,5 mnd ca. Kunne funnet babyboka, men det gadd jeg ikke akkurat nå=) Nå er hun snart 10 mnd og kan stå uten å holde seg=)
Rut Bram Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 vet ikke helt hva som er mest vanlig. min første reiste seg opp på to og holdt seg fast litt før hun var 9 mnd. Husker ikke når hun satt selv, men var vel på den tiden det og. Hun begynte å gå såvidt da hun var 10/11 mnd. Yngstemann reiste seg opp på to når hun var 9 mnd, nå er hun akkurat blitt 10 mnd og holder seg fremdeles godt fast i bordkanten, har ikke funnet balansen ennå og deiser i bakken rett som det er. Hun sitter littegrann uten støtte, men ikke lenge om gangen før hun skal ut og utforske - eller mister balansen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå